על מנת להיות חלק מקהילה חברתית טובה יותר, המכירה ומכבדת את הסביבה והפרט, טבע האדם רואה עצמה כמחברת בין אדם לסביבה, בין אדם לרעהו ובין אדם לעצמו. פעילות מאתגרת והתנסות במשחקים, טיולים, סדנאות ומשימות ייחודיות מובילות לחוויות יוצאות דופן, הנובעות מעצם המפגש עם הסביבה – האדם והטבע. חוויות אלו מעצימות את הן את הפרט, והן את הקשר בינו לבין הקבוצה והסביבה בה הוא נמצא.

'טבע האדם' הינה חברה המתמחה בפעילות למידה התנסותית בשטח, בהדרכת מטיילים ובארגון ימי גיבוש וכיף.

'טבע האדם' הינה חברה מקצועית, גמישה, נמרצת ויצירתית, המספקת מענה לכל המחפש פעילויות שטח אתגריות, מפתחות הן במישור האישי והן במישור המקצועי והכי חשוב – פעיליות מהנות!

'טבע האדם' זו חברה דינמית, ערה להתפתחויות בשוק, עם יד על הדופק, השואפת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר – הן מבחינת מקצועיות, הן מבחינת יצירתיות וייחוד והן מבחינת הקשר הבינאישי עם הלקוח.

'טבע האדם' מאמינה בשיתוף פעולה לטווח ארוך עם לקוחותיה, ודואגת ליצור ולשמר עימם קשרים בינאישיים חמים. לפיכך, חלק ניכר מפעילות החברה הינו שיתוף פעולה עם חברות הפקה ואתרי פעילות נבחרים בישראל.

'טבע האדם' מעניקה ללקוחותיה חוויה של מקצועיות, אחריות, יוזמה ומשרה ביטחון. כל אלה מלווים בהומור וידיעה שתמיד ימצא הפיתרון המוצלח ביותר, במקרה שיתעוררו בעיות בלתי צפויות. בגלל ש'טבע האדם' רואה כערך עליון את הקשר האישי בינה לבין הלקוח, 'טבע האדם' היא חברה שבראש ובראשונה מקפידה על מקצועיות ומכבדת את הלקוח, ולכן מחייבת את עובדיה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של נראות, מקצועיות, שירותיות ובטיחות. זאת, יחד עם רצון אמיתי לספק את צרכי הלקוח וליצור אצלו תחושה שעשו בשבילו הכל. התחושה שהעבודה נעשית מתוך תשוקה אמיתית, מתוך אהבה המקצוע והאדם. המשתתפים נסחפים אחרי הפעילויות המגוונות, המשעשעות, המותאמות אישית ואחרי המדריכים, בגלל האנרגיה, המרץ, האדיבות ותשומת הלב לפרטים.